Integration til Dinero Regnskabsprogram

Få en skræddersyet integration mellem Dinero og virksomhedens systemer.

Hos Pairy Enterprise kan vi skræddersy en integration til Dinero således, at den passer præcis til dine behov. Vi tager udgangspunkt I vores allerede udviklede platform, hvilket gør, at I kun skal betale for de tilpasninger vi skal lave til den. I sparer således hundredevis af udviklingstimer og får en integration, der passer præcis til jeres virksomhed.

Det giver jer muligheden for at spare så mange timer som overhovedet muligt i jeres interne processer da integrationen bygges op om disse. Vi rådgiver også gerne om, hvordan man eventuelt kunne optimere workflows mv.

Vi har indgående kendskab til Dinero og mulighederne for integrationerne med programmet. Derfor er du sikret sparring og professionel rådgivning i forløbet med os.

Med en skræddersyet integration til Dinero Regnskabsprogram fra Pairy Enterprise får du:

Checkmark

Ekspertviden og sparring

Vi tilbyder gennem hele forløbet vores ekspertviden og sparring omkring virksomhedens digitale processer.

Checkmark

Projektleder og integrationsekspert

I får tilknyttet en fast projektleder og integrationsekspert, der kan rådgive omkring jeres behov.

Checkmark

Fleksibel platform

Vi kan skæddersy platformen til alle virksomhedens behov, også i fremtiden.

Checkmark

Automatiske processer

Mulighed for at erstatte manuel indtastning med optimerede automatiske processer

Checkmark

Tilpasset jeres arbejdsflow

Vi tilpasser integrationen så den passer til netop jeres arbejdsflow

Checkmark

Fremtidssikret integration

Integrationen bliver fremtidssikret, så I løbende kan udvide efter behov

Mandag – Torsdag kl. 10:00-16:00
Fredag kl. 10:00-15:30

Dronning Olgas Vej 41
2000 Frederiksberg


Sådan er den typiske proces

01
Dialog
Dialog

Du kontakter os med ønsket om integration

Du kontakter os med de systemer, du ønsker skal integreres samt de overordnede tanker bag integrationen. På baggrund af dette udarbejder vi en agenda for et kommende møde, hvor jeres integrationsbehov gennemgås i dybden.

Efter mødet har vi en klar forståelse af, præcis hvordan jeres løsning skal fungere.

02
Tilbud
Tilbud

På baggrund af mødet udarbejder vi et decideret tilbud på integrationsløsningen. Dette tilbud vil beskrive projektets indhold og faserne, som projektet indeholder.

Tilbuddet vil også beskrive, hvordan integrationsløsningen vil blive sat op i sidste ende. På denne måde er alle rundt om bordet enige i hvilken data, som skal synkroniseres og hvornår. I er dermed sikre på, at I får en løsning præcis, som I har beskrevet den.

03
Udvikling & test
Udvikling & test

Udviklingsarbejdet påbegyndes
Udviklingsarbejdet med integrationen påbegyndes. Vores projektleder vil løbende holde jer opdateret om processen og svare på eventuelle spørgsmål I måtte have i forbindelse med denne.

Første tests køres i lukket miljø
I løbet af udviklingsarbejdet vil vi løbende køre tests i et lukket miljø. Dette sikrer, at vi kan køre tests på de ønskede systemer uden at reel data benyttes eller påvirkes. Først når vi har kørt hundredvis af test i dette miljø begynder vi at planlægge næste fase i samarbejde med jer.

Første test køres i samarbejde med dig
I samarbejde med jer planlægges de første tests med reel data. Hvis der eksempelvis er tale om en ordreintegration vil vi i samarbejde med jer udvælge 1-2 ordrer, som skal overføres. Vi kører disse igennem integrationen og I bekræfter, at alt er som det skal være i begge ender af flowet.
Denne proces gentages indtil begge parter er klar til, at integrationen lægges live.

04
Integration går live
Integration går live

Efter godkendelse lægges integrationen live
Med jeres godkendelse går integrationen live. Vi sætter integrationen i produktion og de ønskede workflows udføres i det aftalte tidsinterval.

05
Automatisk overvågning
Automatisk overvågning

Automatisk overvågning af, om integrationen kører
Vi overvåger automatisk, om integrationen kører i de aftalte intervaller. Går den mod forventning i stå eller andet vil vi kunne reagere med det samme så I ikke skal bruge unødvendig tid på først at opdage det og kontakte os.

Vil du gerne høre mere om Pairy Pro og hvad vores integration kan? Kontakt os

Om Dinero Regnskabsprogram

Dinero er et regnskabsprogram, der primært er udviklet til mindre virksomheder. Brugervenligheden og programmets muligheder gør dog, at flere og flere mellemstore virksomheder også benytter programmet. Det er især sidstnævnte gruppe, der vil kunne drage fordel af en skræddersyet integration hos Pairy.

Med en skræddersyet integration til Dinero får du mulighed for at optimere virksomhedens processer og gøre manuel indtastning overflødig.

Skræddersyede integrationer fra Dinero Regnskabsprogram til dine andre systemer starter typisk fra 7.500,- eksklusiv moms og op.

Kontakt os for at høre mere om, hvad en pris på din integration vil være.