FlexPOS

POS-system til din forretning

Vores FlexPOS-integration passer godt ned i Pairy-universet. Med integrationen bliver det muligt at forbinde FlexPOS med de andre systemer, som I benytter I jeres forretning. Det kan eksempelvis være synkronisering af salg eller gavekort til andre systemer, så I slipper for de manuelle processer.

Vores platform er bygget så fleksibelt, at integrationer kan tilpasses og skræddersys præcis til jeres behov. Det er også bygget således op, at vi kan nøjes med at skifte dele af integrationen, hvis I eksempelvis skifter fra FlexPOS til et andet POS-system. Fremfor at skulle skrive alle integrationer med POS-systemet forfra.

Får I behov for at udvide integrationen i fremtiden er det også bygget således, at det kan lade sig gøre uden at skulle starte forfra igen.

Med en skræddersyet integration til FlexPOS fra Pairy Enterprise får du:

Checkmark

Ekspertviden og sparring

Vi tilbyder gennem hele forløbet vores ekspertviden og sparring omkring virksomhedens digitale processer.

Checkmark

Projektleder og integrationsekspert

Du får tilknyttet en fast projektleder og integrationsekspert, der kan rådgive omkring dine muligheder.

Checkmark

Fleksibel platform

Vi kan skæddersy platformen til alle virksomhedens behov, også i fremtiden.

Checkmark

Automatiske processer

Mulighed for at erstatte manuel indtastning med optimerede automatiske processer

Checkmark

Tilpasset jeres arbejdsflow

Vi tilpasser integrationen så den passer til netop jeres arbejdsflow

Checkmark

Fremtidssikret integration

Integrationen bliver fremtidssikret, så I løbende kan udvide efter behov

Skal du have en skræddersyet integration?

Kontakt os for at høre mere om mulighederne.


    Sådan er den typiske proces

    01
    Dialog
    Dialog

    Du kontakter os med ønsket om integration

    Du kontakter os med de systemer, du ønsker skal integreres samt de overordnede tanker bag integrationen. På baggrund af dette udarbejder vi en agenda for et kommende møde, hvor jeres integrationsbehov gennemgås i dybden.

    Efter mødet har vi en klar forståelse af, præcis hvordan jeres løsning skal fungere.

    02
    Tilbud
    Tilbud

    På baggrund af mødet udarbejder vi et decideret tilbud på integrationsløsningen. Dette tilbud vil beskrive projektets indhold og faserne, som projektet indeholder.

    Tilbuddet vil også beskrive, hvordan integrationsløsningen vil blive sat op i sidste ende. På denne måde er alle rundt om bordet enige i hvilken data, som skal synkroniseres og hvornår. I er dermed sikre på, at I får en løsning præcis, som I har beskrevet den.

    03
    Udvikling & test
    Udvikling & test

    Udviklingsarbejdet påbegyndes
    Udviklingsarbejdet med integrationen påbegyndes. Vores projektleder vil løbende holde jer opdateret om processen og svare på eventuelle spørgsmål I måtte have i forbindelse med denne.

    Første tests køres i lukket miljø
    I løbet af udviklingsarbejdet vil vi løbende køre tests i et lukket miljø. Dette sikrer, at vi kan køre tests på de ønskede systemer uden at reel data benyttes eller påvirkes. Først når vi har kørt hundredvis af test i dette miljø begynder vi at planlægge næste fase i samarbejde med jer.

    Første test køres i samarbejde med dig
    I samarbejde med jer planlægges de første tests med reel data. Hvis der eksempelvis er tale om en ordreintegration vil vi i samarbejde med jer udvælge 1-2 ordrer, som skal overføres. Vi kører disse igennem integrationen og I bekræfter, at alt er som det skal være i begge ender af flowet.
    Denne proces gentages indtil begge parter er klar til, at integrationen lægges live.

    04
    Integration går live
    Integration går live

    Efter godkendelse lægges integrationen live
    Med jeres godkendelse går integrationen live. Vi sætter integrationen i produktion og de ønskede workflows udføres i det aftalte tidsinterval.

    05
    Automatisk overvågning
    Automatisk overvågning

    Automatisk overvågning af, om integrationen kører
    Vi overvåger automatisk, om integrationen kører i de aftalte intervaller. Går den mod forventning i stå eller andet vil vi kunne reagere med det samme så I ikke skal bruge unødvendig tid på først at opdage det og kontakte os.

    Vil du gerne høre mere om Pairy Pro og hvad vores integration kan? Kontakt os

    FlexPOS

    FlexPOS er et kassesystem, som gør det nemt at styre salget i jeres fysiske butikker. Systemet har et hav af funktioner og kan hjælpe jer med det meste i jeres butik. Hvis du har en webshop kan vi i vores integration forbinde FlexPOS med denne således, at data kan synkroniseres mellem systemerne. Det kan også lade sig gøre at forbinde flere systemer til integrationen således at der eksempelvis kører integrationer mellem FlexPOS, webshoppen og jeres ERP-system.